fredag 31 oktober 2014

En helt vanlig kväll

2014-10-25


Soffan framför brasan har fyllts med familj & vänner både igår & idag. Jag älskar känslan av att allt är som alltid, som vanligt. Inga konstigheter utan bara en vanlig kväll med goda vänner. Inget större upplägg om sjukdomar eller så. Bara 2 trevlig kvällar. Jag är på uppstarten av en blogg också. Trodde aldrig det skulle hända (igen) att jag skaffar en men jag inser hur mycket lättare det kommer bli. Det enda jag hoppas på är att nu följer med dit & läser. Men först när den är klar berättar jag adressen. Tills dess, när det nu blir så skriver jag här.
Men nu tickar klockan & mannen sover redan bredvid mig. Imorgon hämtar jag Junie igen. Jag träffade henne idag & gav henne en liten porslinsgroda. Något jag aldrig köpt förut, inte ens i närheten. När hon är på väg att öppna den lilla asken frågar hon: är det en groda?
Telepati & tankeöverföring verkar gå i arv. Älskade unge. Sen kramades vi, så länge så länge. Hon ville aldrig släppa & inte jag heller. Min äskande unge. Stört av allt är kärleken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar & lite pepp! Ju fler soldater desto starkare krigare!
Kram